Na co byste se zeptali Alzy, kdybyste měli šanci?

Zítra máme na Eshopistovi Alzu v silné sestavě – Havryluk, Bena, Dědek – a já se těším, že se budeme věnovat tomu, co je synonymem pro DNA Alzy – řeč bude o inovacích. A nejen o nich.

Fenomenální úspěch Alzy určitě není výsledkem toho, že „začli brzy“, že „tehdá to ještě šlo“ vybudovat takový eshop. I samotní alzáci věří, že ta šance tu stále je. I pro ostatní. Ani alzáci nehodlají usnout na vavřínech a zastavit se ve své evoluci.

Zítra budou padat pojmy jako korporátní antipaterny, HR business partnering, ne-zmolochálnění. Řeč bude o IT, HR, marketingu i zahraniční expanzi. Alza challenguje každý jeden subjekt, který to na (minimálně) českém trhu myslí s ecommerce vážně, ale challenguje každý den i sama sebe: Challenguje členy vlastního managementu, které rotuje na pozicích se zcela odlišným zaměřením a které nezbavuje mikromanagementu (ne kvůli nedůvěře v zaměstnance, ale pro pružnější rozhodování) a challenguje i řadové zaměstnance, které motivuje na neustálém rozvoji dovedností, přesahu a chcete-li i dělání chyb, které přináší pokrok. A peníze v této motivaci hrají až druhé housle. Firem, které dovedou vytvořit takovéto prostředí, efektivně ho uřídit a kontinuálně růst (v obratu, a hlavně v zisku) je tu jen pár.

O zítřku vím určitě jednu věc.

Na uchopení DNA Alzy nebude stačit vymezený čas ani náhodou (a pochybuju, že je to v silách jakékoliv konference), ale nevyužít možnost položit klíčovým lidem z Alzy otázku by byla škoda. Těm, kteří zítra v paláci Royal nebudou, ale chtějí se zeptat, dávám možnost, aby otázky položili mým prostřednictvím. Takže: na co byste se zeptali Alzy, kdybyste měli tu šanci? Naše komentáře jsou vám k dispozici.

Magdaléna Divišová

Magda se pohybuje v e-commerce více než sedm let. Má zkušenosti s náborem a zaškolováním zaměstnanců, motivačními systémy a vzděláváním dospělých v rámci projektů EU. Napište jí.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna. Povinné položky označeny *.