Kdo je kdo v české e-commerce? To se dozvíte v seriálu článků1 min read

1 min read

Česká e-commerce se řadí s 35 000 aktivními e-shopy mezi e-commerce velmoci v celé Evropě. Je plná zajímavých osobností, které Vám představíme v (ne)konečném seriálu článků.

Věříme, že budou tyto zprávy přínosné pro všechny ty, kteří se chtějí seznámit s těmi nejlepšími, učit se od nich a čerpat inspiraci pro své online podnikání, i pro ty, co se jen touží dozvědět něco nového, přehledně a na jednom místě, jako například:

  • Jak se stal Tomáš Čupr z dělníka v továrně zakladatelem miliardového byznysu?
  • Kde pracoval Filip Černý před tím, než přijal místo marketingového manažera největšího hudebního e-shopu u nás?
  • Proč se pustil Václav Štrupl do prodeje nábytku a doplňků do domácnosti?

Do budoucna chystáme obdobný projekt i pro osobnosti zahraniční e-commerce, ale o tom až někdy příště. Nyní už se těšte na první díl této série o Josefu Matějkovi, zakladateli společnosti CZC.cz s 2,4 miliardovým obratem a 40% tempem růstu v roce 2014, který kouzlu počítačů propadl už na základní škole.

Magdaléna Divišová

Magda se pohybuje v e-commerce více přes osm let. Dříve vedla marketing online agentury, nyní se v rámci Online People soustředí na strategický rozvoj a hunt C-level pozic v rámci online a ecommerce Napište jí.

Komentáře

    • Dobrý den, Michale,
      děkuji za komentář. Jak sám píšete – jsou inspirativní. Napadá Vás někdo konkrétní, o kom byste si rád přečetl?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude nikde zveřejněna. Povinné položky označeny *.