Kamil Demuth
Kamil Demuth zastává od listopadu 2013 post marketingového ředitele ve společnosti CZC.cz a je jednou z klíčových osob stojících za jejími úspěchy v posledních dvou letech. Své jméno spojil také s dalšími významnými internetovými projekty, jako je Heureka.cz či Ulozenka.cz.
Z kameramana se stal online marketérem
Kamil začínal jako produkční, kameraman a editor v SAT Plus, s.r.o. Svoji první marketingovou zkušenost získal v roce 2006, kdy se seznámil s tvorbou webových stránek, SEO a SEM problematikou, o rok později zahájil spolupráci s Porsters.cz.
Od 2013 stojí v čele marketingu CZC.cz
Množství znalostí a let praxe narůstá díky vlastním podnikatelských aktivitám, působení v Uloženka.cz nebo na pozici COO v Heureka.cz. Kamil se stává odborníkem na e-commerce a online problematiku, radí například, jak nepřijít v e-shopu o peníze a na co si dát pozor při srovnávání cen na internetu.
V listopadu 2013 nastupuje na pozici marketingového ředitele ve společnosti CZC.cz a jeho cílem je omezit závislost na Heurece a dalších zdrojích výkonnostního marketingu. Posiluje brand a snaží se zvýšit povědomí o něm mezi širokou veřejností prostřednictvím reklamních spotů v televizi, zabývá se otázkou retencí, tedy zvýšením loajality zákazníků, nebo personalizací webových stránek.
Obrat téměř 1,75 miliard v roce 2013 a 2,4 miliard v roce 2014 je důkazem toho, že nový marketingový mix funguje.
Ani vlastní podnikání mu není cizí
Kamil úspěšně spustil internetových projektů, mezi nimi například Fotoprim.cz a Eramecky.cz, nabízejí zboží a služby v oblasti rámování obrazů, plakátů a fotografií. V roce 2011 založil novou divizi společnosti Demuth s.r.o. s názvem Parketprim, která nabízela prodej, pokládku a renovaci podlah v Praze a okolí.
Odkazy, na které se vyplatí kliknout
- 3. 2015, Marketing Journal, rozhovor: CZC.cz představilo svou strategii i marketingové plány
- 2. 2015, Eshopista.cz, video: Josef Matějka a Kamil Demuth (CZC.CZ): Marketing podle Kamila
- 28. 5. 2013, Prezi.com, přednáška: Jak komunikovat se zákazníky