Jan Penkala
E-commerce odborník stojící v čele společnosti Acomware, který pracoval v posledních letech pro významné české retailisty a e-shopy. Jeho názory, novinky a tipy můžete sledovat na Twitter účtu @InteligentEmail.
Podnikal na volné noze
Na e-commerce se zaměřil už při studiu informačního managementu s vedlejší specializací na marketing na VŠE v Praze. Krátce podnikal v oblasti internetového marketingu a tvorby webů a tématem jeho diplomové práce byla optimalizace firemních procesů v prostředí integrovaného informačního systému a e-shopu.
Co v něm dřímá, ukázal v Acomwaru
V Acomwaru nastoupil v roce 2007 na pozici Senior E-commerce Consultant, v lednu 2011 se stal spolumajitelem, v březnu 2013 E-commerce Strategy Directorem a od února 2014 zastává post CEO.
Pracoval pro významné české retailisty a e-shopy (Expert ČR, Astratex.cz, Thomas Cook, Tescoma, Kytary.cz, Vašečočky.cz, Conrad Electronic a další), nyní svoji práci zaměřuje především na tvorbu marketingových strategií, business poradenství, analytiku a komunikaci se zákazníkem.
Vystupoval na mnoha konferencích, mezi nimi například na ShopExpo 2015, Marketing Festival 2013, Retail Summit 2013 či WebTop100 2013, setkat jste se s ním mohli v rámci panelových diskusí, přednášek pro APEK, workshopů a seminářů, kterých se pravidelně účastní.
Podle všeho má slabost nejen pro e-commerce a online marketing. Od roku 2005 se věnuje fotografování.
Odkazy, na které se vyplatí kliknout
- 06.05.2015, Acomware Blog: Inovace v nakupování: nejzajímavější technologie
- 07.04.2015, Marketing Sales Media: Jan Penkala: Nový eshop H&M má povedený design, ale drahou dopravu
- 10.03.2015, Podnikatel.cz: S transakčními e-maily se potýkají i velké e-shopy. Chyby dělá třeba i Alza.cz
- 22.12.2014, MladýPodnikatel.cz: Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst
- 09.12.2014, Marketing&Sales: Češi milují nakupování na internetu, drogerie jim ale v e-shopech chybí